مدیر کل کمیته امداد استان زنجان خبرداد

آغاز رویداد معنوی جشن عاطفه ها در زنجان 

زنجان_مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت:رویداد ملی ومعنوی جشن عاطفه ها همه ساله در آستانه بازگشایی مدارس وآغاز سال تحصیلی جدید با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند مستعد برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۵۳۸۶۷
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶

روح اله صالحی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی وباهنر وهفته دولت گفت: رویداد ملی ومعنوی جشن عاطفه ها همه ساله در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند مستعد با همکاری آموزش وپرورش، صدا و سیما، بسیج دانش آموزی، سپاه انصارالمهدی(عج) و مراکز نیکوکاری از 15 مرداد ماه در استان زنجان آغاز شده است.

آغاز رویداد معنوی جشن عاطفه ها در زنجان 

 

 

وی از برگزاری دو ماهه جشن عاطفه ها در سال جاری خبر داد و افزود: طبق برنامه های ابلاغی امسال این جشن ملی ومعنوی تا 15 مهرماه ادامه دارد.

 

 

صالحی با اشاره به اینکه جشن عاطفه ها  با هدف جمع آوری کمک های مردمی جهت تهیه مایحتاج دانش آموزان نیازمند مستعد برگزار می شود. افزود: این رویداد ملی ومعنوی در هفته سوم شهریور ماه در میادین اصلی شهرها وجمعه آخر شهریور ماه نیز در مصلی های نماز جمعه و همزمان با بازگشایی سال تحصیلی جدید و شروع فعالیت مدارس در هفته اول مهرماه در سطح مدارس استان برگزار می شود.

 

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 7 هزار و 400 دانش آموز و دانشجوی نیازمند و مستعد از خدمات فرهنگی و تحصیلی این نهاد در زمینه های مختلف بهره مند هستند، تصریح کرد: ارائه خدمات تحصیلی، آموزش فکری،  فرهنگی و مشاوره ای از اولویت های کاری این نهاد در زمینه سازی برای هدایت خانواده به توانمند سازی فرهنگی و اقتصادی است. 

 

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان به روشهای مشارکت در این رویداد ملی ومعنوی اشاره کرد وافزود: خیران نیک اندیش زنجانی می توانند از طریق شماره گیری #024*1*8877* و تلفن نیکوکاری 33116 ویا واریز کمک های نقدی خود به شماره کارت مجازی ۳۷۹۹7950030420 60 در تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان مستعد نیازمند تحت حمایت این نهاد مشارکت کنند.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار